Translate

zondag 30 oktober 2016

zijn we weer....

ik zit nu in Moolooluba bij Bob. Hij heeft een appartement bij het strand en daarbij de beschikking over zwembad, sauna, yacuzzi en meer van dat spul.  ðŸ˜Ž
De tocht verloopt voorspoedig,maar ik ga niet zo snel dat ik alweer met kerstmis thuis ben zoals gedacht wordt.. !
De auto gaat goed, ofschoon ik bijna middenin de middle of nowhere vast zat op een nogal heftige bosweg. Daar had ik toch eigenlijk een 4 wiel aandrijving nodig.
Gisteren met Bob en Margaret een mooie sightseeing in de omgeving gemaakt. Het is een mooie plek, de Sunshine coast, en het is relaxed leven hier.
Ik ga de komende dagen kijken hoe ik verder naar het noorden ga en of ik wel naar Darwin ga of toch vanuit Cairns verder reis. Ik krijg verschillende adviezen over de wegen dus moet het maar eens overdenken.

Ach,het zal wel weer lukken.

tot........

foto's: moolooluba

Geen opmerkingen:

Een reactie posten