Translate

vrijdag 11 november 2016

Ben 3 dagen bij Bob geweest en toen kriebelde het weer. Vanaf Moolooluba naar het noorden gegaan en na vershillende tussenstops in Townsville een paar dagen gebleven. Om de auto te verkopen in Queensland is het beter om een zgn. RWC te hebben.
Een Australische APK zeg maar. De auto dus laten keuren en een paar reparaties laten doen dus nu is hij toch zeker 700 dollar meer waard...... :)
De kust blijft mooi met goede stranden en erg veel zon. De temperatuur is ook boven de 30 dus ik hoef de borst niet nat te maken, dat doet de zon wel.
Zit nu bij Missionbeach en ga vandaag een stukje in hetbinnenland naar Atherton.
waarschijnlijk  wat koeler en moet mooi zijn volgens zeggen en lezen.


Dan ben ik over een weekje in Cairns denk ik en ga proberen de auto te verkopen. Van daaruit vlieg ik naar Darwin want ik heb geen zin om 2700 km door niemandsland te rijden.

tot......

foto's:  tot missionbeach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten