Translate

maandag 17 oktober 2016

hallo

ik zit nu in Sydney. Het gaat wel snel met een auto........
Vanuit Melbourne ben ik door de bergen gegaan via Alpine National Park naar Albury, om vervolgens met een mooie omweg naar Canberra te gaan.
Het is een mooi land met genoeg lege natuur. De regen had goed huisgehouden want er was overal een heleboel nattigheid .
Onderweg het kamp bezocht waar de immigranten, waaronder veel Nedelanders,  na de 2e wereldoorlog werden opgevangen. Ze moesten daar eerst blijven om Engels te leren en de gewoonten en de gebruiken van Australie te leren... (wat is er nieuw in de wereld). Leuk om te zien hoe de Nederlandse " gezelligheid " ook hier werd beleefd, hoewel de gezichten op de foto.........
Vanuit Canberra naar de kust gereden en die uiteindelijk tot hier in  Sydney gevolgd.

Het is een mooi land, maar ik heb (nog) niet het gevoel dat het geweldig is.
Ik weet niet precies wat ik mis maar het lijkt eenbeetje saai. Ik zal wel verwend zijn, maar ook de manier van reizen zal een rol spelen denk ik.
 Nou ja ik ga rustig verder en zal wel zien wat het wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.
ga vandaag Sydney bekijken.

tot........

foto's :  tot sydney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten