Translate

zondag 11 december 2016

dat het warm zou zijn was wel bekend natuurlijk......
Maar de soort warmte, 30 tot 35 graden en een luchtvochtigheid richting 70 80 procent valt niet goed.
Het lijkt of ik er steeds minder tegen kan.  In Darwin was ik blij dat ik weg kon,  maar in Dilli was het niet veel beter. Minder eigenlijk, want ik had een bed in een kamer zonder airco, maar wel met een goeie ventilator.  Maar ja, 10 dolar was ook niet veel.
Ik ben maar 3 dagen in Dilli geweest, het is geen stad waar je je in verliest.
Om 3 uur heen en 3 uur terug in een warme bus te zitten om een paar oude Portugese gebouwen te zien trok mij ook niet.

Eigenlijk zat ik meer te denken hoe ik verder wil reizen. Ga ik naar Oostenrijk om lekker in en berghutje te zitten in een normale temperatuur of ga ik toch naar de Molukken waar de weersverwachting 30 graden en regen is.

Ik ben hier eigenlijk in de verkeerde tijd denk ik.
Op dit moment gaan de gedachten naar Bali, mooie goedkope vliegreis, en redelijk centraal in de regio om daar te denken hoe ik verder ga. Nederland is ook niet echt lekker op het moment, denk ik.

Nee, het is een andere reis dan ik gedaan heb. Ik zal wel even zien wat ik doe, MianMar en India trekken nog wel, ofschoon ik hoorde dat er problemen zijn bij de grensovergang regio met India en dat die op dit moment dicht is.
Wat een luxe problemen allemaal niet?
Het valt niet mee om dit allemaal op te schrijven na een lekkere nasi maaltijd ,van 3 euro, in een hotelkamer met badkamer , airconditioning en een tv.
Je leest wel water gebeurt.
tot.........

foto's:  Timor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten