Translate

zaterdag 19 november 2016

daar zijn we weer........

Zit al een paar dagen in Cairns na door de " tablelands" te zijn gereden.  Het is inderdaad een mooie streek, een hoogvlakte tussen de 500 en 900 meter met veel watervallen. Toch wat weinig water door de droogte, maar het stroomt....
Ik ben niet wezen snorkelen bij het "great barrier reef", ik zal nog wel een boel plaatsen bezoeken waar dat wat makkelijker is. Ook goedkoper denk ik, want het is gouden handel hier.
De auto heb ik gisterenmorgen aan een handelaar verkocht, ik raakte hem niet kwijt aan backpackers.
Was weer een behoorlijke kostenpost al met al en dus weer niet eten voor een paar weken.

Zo zie ik er ongeveer uit nu, en dat zonder fiets !


Maar goed, van de opbrengst een vlucht naar Darwin geboekt en een nieuwe camera, want mijn pentax vloog door de luchten doet niets meer. Te oud om te repareren dus een andere die ik in Darwin kan ophalen. Kan ik ook mijn lenzen blijven gebruiken.
In Darwin blijf ik een weekje om een visum voor Indonesië te regelen en ga dan naar Oost Timor. 
Het is zo'n 35 graden hier en erg gezellig met zoveel verschillende mensen die aan het reizen zijn.

tot.......

foto's:  tot in cairns


1 opmerking:

  1. Hoi je schiet al mooi op richting India. Ik ben net weer onderweg, maar gaat niet zo voorspoedig. Lufthansa staakt dus de vlucht vana Amsterdam verviel, nu met de trein naar Frankfurt en een aansluiting gemist. Nu slapen op een bankje in munster. Veel plezier nog en ik blijf volgen wanneer je naar India gaat. Ik wil je daar zien. Groetjes en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen